Fotografia reklamowa, teksty, grafiki, strona internetowa, banery reklamowe, film promocyjny, ulotki, katalogi, wizytówki. Na spójność przekazu reklamowego składa się wiele elementów, o które Ty jako przedsiębiorca musisz zadbać, aby Twoja firma była pozytywnie odbierana przez potencjalnych klientów.

A może słyszałeś kiedyś o zasadzie 4P? Pod tym hasłem kryją się kluczowe elementy stojące za skuteczną kampanią reklamową. Product, price, promotion, place – to kompozycja marketingowa, tzw. marketing mix, która jest niezbędnym narzędziem do efektywnego wypromowania Twoich produktów lub usług.

  • Produkt (ang. product) – to składnik, którego zadaniem jest zadowolić i usatysfakcjonować klienta,
  • Cena (ang. price) – to wszystkie koszty, które ponosisz jako przedsiębiorca,
  • Miejsce (ang. place) – a więc dystrybucja. Określa w jakich lokalizacjach sprzedawane są Twoje produkty bądź usługi. A może jest to Internet?

Być może zastanawiasz się co ten marketingowy mechanizm ma do tworzenia spójnych konceptów reklamowych? Ostatnie z 4P, jakie zostały do sprecyzowania to promotion, czyli promocja. Spójna koncepcja Twojej marki to podstawa udanej kampanii promocyjnej.

 

Spójna identyfikacja wizualna kluczem do sukcesu

Pojęcie identyfikacji wizualnej to nic innego jak sposób prezentowania Twojej firmy w postaci określonego wizerunku. To całość integralnych materiałów reklamowych, przy pomocy których reklamujesz swoją firmę.

Dlaczego Twoja firma potrzebuje identyfikacji wizualnej?

  • Tworzysz czytelny i profesjonalny obraz swojej marki,
  • Twoje produkty i usługi będą nie tylko budzić pozytywne skojarzenia, ale także zyskają większą rozpoznawalność,
  • Prezentujesz jej mocne cechy, a także wyróżniasz ją na tle konkurencji,
  • Budujesz wiarygodność w oczach potencjalnych klientów,
  • Wzbudzasz zainteresowanie, co przekłada się na zdobycie sukcesu sprzedażowego.

 

Na system identyfikacji wizualnej składają się takie elementy jak logotyp, hasło reklamowe, odpowiednia kolorystka, typografia, materiały reklamowe, design produktów i ich opakowań. Wszystkie te składniki składają się na ogólny odbiór marki. Dlatego tak ważne jest, aby były dokładnie przemyślane i zaplanowane.

W Be!interactive zbierzemy informacje i poznamy Twój biznes. Sprawdzimy trendy w branży, w której działasz. Zaprojektujemy spójny wizerunek dla Twojej firmy. Stworzymy wyrazisty obraz, który pozostanie w pamięci odbiorców na długo.