Nazwa fotografia to (gr. φως, phōs, D. phōtós – światło; gráphō – piszę, graphein – rysować, pisać; rysowanie za pomocą światła). Pierwsza udana i trwała fotografia wykonana została przez Nicéphore’a Niépce’a w 1826 r. Obraz był mętny, czarno-biały i niezbyt przyjemny dla oka.
Świetny pomysł Panie Nicephore. Przykład poniżej.
Dopiero dzięki pomysłowi naszego polskiego Edisona – Jana Szczepanika powstała pierwsza barwowa fotografia. Biznesowo pan Jan zrobił świetną robotę.
Świetna robota, Panie Janie. W obecnych czasach Pana startup byłby gigantem nowych technologii.

Pomysł opatentował i sprzedał prawa firmie znanej każdemu z nas – Kodak. Produkt sprzedawany był pod nazwą Kodachrome. Niemcy udoskonalili ten produkt, który znany jest pod nazwą Agfacolor. Fotografie, oprócz samego uwieczniania zdarzeń, miejsc i rzeczy pełniły funkcje rozrywkową. Zachowane na zawsze miejsce, rzeczy czy zdarzenia czyniły z fotografii bardzo praktyczną część naszego życia.

Poniżej dawna reklama zegarków Doxa.

Wykorzystane wcześniej przez branżę reklamową świetne rysunki, prezentujące w sposób wymowny kolorowy i dokładny produkty i usługi, wniosły coś więcej pewien realizm i rzeczywistość w prezentacji produktów i usług firm. Najważniejsze z punktu widzenia prezentowania tematów reklamowych jest odpowiednie podejście i założone cele. Produkt, usługa, osoba, firma, wymagają zastosowania odpowiedniego przygotowania technicznego, koncepcyjnego, marketingowego, co można zgrabnie nazwać wiedzą i doświadczeniem. Klienci potrzebują wykorzystać jak najlepiej zainwestowane pieniądze. To przez odpowiedni proces fotografii firmy, uzyskamy świetną prezentację, która zachwyci nas, lecz przede wszystkim pozwoli na pozyskanie potencjalnych klientów. Odpowiednio wybrani specjaliści przeprowadzą nas przez cały proces fotografii firmy od początku do końca, opowiadając jak przygotować wnętrze firmy by uzyskać najlepszy z możliwych efektów.

Obecnie jesteśmy na granicy nowych technologii i możliwości prezentacji produktów i usług. Świetna fotografia produktowa, wspaniałe sesje z modelkami i modelami, świetne aranżacje, wspaniałe przygotowane wnętrza zmierzają nieuchronnie w zapomnienie na rzecz fotografii syntetycznej. Natomiast mamy jeszcze kilka lat przed sobą gdzie tradycyjna fotografia będzie sobie jeszcze dobrze radziła w służbie reklamy i w profesjonalnych prezentacjach.

W Be!interactive proces realizacji fotografii firmy to planowanie, konsultacja, sesja i postprodukcja.

Słuchamy właścicieli i realizujemy sesje oddające realizm miejsca i emocje jakie dane miejsce reprezentuje. Dobieramy odpowiednie urządzenia, fotografujemy firmy różnymi najlepiej dobranymi do specyfiki miejsca obiektywami. To właśnie od tego wyboru zależy końcowy efekt sesji.

Jesteśmy przygotowani do działania.

Poniżej link do naszego zasobu możliwości prezentacji specjalnie przygotowanych dla firm. Wiemy że produkty, usługi, firmy zasługują na najlepsze z możliwych rozwiązań:

Poniżej wspaniałe kadry, idealnie przygotowane miejsca, odpowiednio zrobione zdjęcia. To co w fotografii jest najpiękniejsze – emocje.